woensdag 22 juni 2016

Opruim zak

Deze keer een opgeruimd bericht!

Voor een mama van twee meiden, met een GROOT HART voor knuffels en beren, maakte ik deze opruim zak. Geïnspireerd op de "play en go bag" van een officiële kinderkamer producent.

Deze vrolijke opruim zak is gemaakt van een kek stofje uit de collectie van Kwantum stoffen. Deze zocht de opdrachtgeefster zelf uit. Sterke katoenen woonstof, die ik thuis eerst even was, om krimpen na het naaien te voorkomen.

Met 145 cm breedte, en -lengte knipte ik een cirkel uit, welke ik omzoomde met een randje blauwe stof. De hele rand is een tunnel waaruit op twee plaatsen het koord naar buiten komt.
Met een koordstopper, of strik maak je de zak eenvoudig open of dicht.

Let er op dat de zak niet echt helemaal dicht is aan de bovenkant. Dat komt door de stof plooien van ruim 450 cm omtrek!
 Open gevouwen heeft de zak meer weg van een kleed. De doorsnede is -ik zei het al eerder- 145 cm. Daar kan héél wat knuffel/barbie/baby of lego plezier in worden opgeborgen!
Voor gebruik door echt kleine kindjes, kan de zak eenvoudig worden gewatteerd. Dat geeft een extra zacht gevoel.
 Na het spelen trek je simpelweg de koorden aan en opgeruimd staat netjes!

Een product van Mamme 'naait is altijd netjes afgewerkt, degelijk en soms dubbel gestikt. Kan tegen een stootje en heeft het echte "Mamme 'naait label".

Vanaf 17,50 kun je een opruim zak bij mij bestellen. Uiteraard houd ik rekening met jouw (woon)wensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!