vrijdag 24 maart 2017

Bunny Bonnets


Zachte lieve lente,
Suiker zoete pompons
Van Zeeland tot aan Drenthe
hopsen kleine bunny's rond.

Deze te gekke 'paaskuikentje gele' strikmutsjes zijn nu verkrijgbaar voor € 12,50 in de BLOGSHOP

Een vrolijk warm geel mutsje met grappige oortjes. De binnenvoering is gemaakt van een zacht roze katoen, welke lekker luchtig aanvoelt tijdens het dragen. De warm gele buitenstof is een zacht aaibaar stofje van polyester. Deze stof neemt niet gauw vlekken aan en is daarom reuze geschikt om mee buiten te spelen.


Een lollig detail zijn de twee suikerzoete pompons naast het oortje.

De beschikbare modellen en de maten staan aangegeven in de blogshop↑↑↑

Als jij ook graag zo'n Bunny Bonnet in je bezit hebt, kun je mij een bericht sturen. Via deze blog, facebook, instagram, messenger of MAIL.
Je kunt dan je adres doorgeven en ik mijn rekening nummer. Zodra ik je betaling binnen heb, stuur ik jou strikmutsje op. 
Mocht je op fiets afstand wonen, dan betaal je natuurlijk geen verzendkosten en kun je ook betalen bij bezorging. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!