vrijdag 20 mei 2016

Mamme verpakt!

Het begon allemaal bij een advertentie op instagram. Een prachtig mooie, ouderwetse papier-rol-houder te koop! Oh die is zo gaaf, dat ik 'm maar wat graag in mijn bezit nam! 
Ik zag het al helemaal voor me; Dat ding op de rand van mijn naai tafel met de prachtigste rollen papier. En als ik dan weer es een fijne knuffel heb verkocht, dan kon die gelijk in kado verpakking de deur uit!

Maar met de ene gedachte, kwam ook de andere. Het is zo'n groot ding! En een rol papier is nogal een investering...
En toch, van week gingen er twee knuffels over mijn denkbeeldige toonbank zonder verpakking.

Gelukkig vond ik dé oplossing, waar ik echt reuze blij van word!
Fijne kleine handgemaakte tasjes met een hengsel van restjes stof en een stempel met "MAMME ' NAAIT"

Helemaal passend bij mij -dat sowiezo- maar ook bij mijn idee van "slow production".
Ik kan echt zo veel méér genieten van een product dat handgemaakt is. Iets dat met zorg en plezier is geproduceerd en uitgezocht door iemand die daar tijd en aandacht aan heeft besteed... En vanaf heden is je aankoop op een verantwoorde manier origineel verpakt!
Hier hangt de nieuwste bestelling klaar om te worden af gegeven. 
Ik vind t 'net echt'! En jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!