dinsdag 17 mei 2016

Tipi

Kwantum stof, bamboe stokken en een hele hoop naai plezier, maken samen deze prachtig zoete tipi! Wat vind ik het een feest om deze kleuren bij elkaar te gebruiken. 
De reden voor deze tent was ook feestelijk, omdat deze voortkomt uit een "kadobon" van
 Mamme 'naait.

De ontvanger van zo'n bon kan een op-maat-gemaakte- bestelling doen. Zo weet je zeker dat je een product hebt waar je helemaal achter staat. Bijv. door zelf de stoffen te kiezen.

 Een tipi als deze hoeft echt niet alleen maar buiten te staan, met mooi weer. 
Nee, dít is een woon accessoire
Met het juiste thee serviesje, vloerkleed of speelfruit creëer je voor je kind een eigen wereld, 
die opgaat in jouw eigen interieur. 
Geen overvol gevoel in huis door de harde kleuren van hedendaagse plastic zooi.
De afmetingen van een op maat gemaakte tipi zijn -de naam zegt het al- zelf te bepalen.
Meet de hoogte, breedte en diepte op, van de plek waar je de tipi het liefste zou willen hebben staan. 
Met deze maten kan ik goed inschatten hoe groot de tipi heb beste kan worden. 
Daarbij houd ik rekening met de stoklengte, 4 of 5 stokken en de meters stof.

Als je interesse hebt, kan ik vrijblijvend voor jou een prijs indicatie maken.

Maak je graag een budget keuze?
Ik wil ook naaien met alle lappen, lakens en restjes die jij of oma nog in de kast hebben liggen.
Vraag me gerust naar de mogelijkheden.
--- En dan wel bij je kleine komen koffie drinken he? ---



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!